søndag den 14. september 2014

Sommeren gennem Instagram

Links til opskrifter nedenfor


Links til opskrifter: Rustik tomat- og bønnesalat, kiwi-pinde, knækbrød, let lakrids-is, broccoli-fritter, æbletrifli, muffins med lime og hvid chokolade

Når jeg tømmer min mobil for Instagram-billeder opdager jeg, hvor meget min mad-fetish fylder i mit liv. Min sommer har smagt af frugt-ispinde, friske salater, vandmelon, bær, min mors æbler og hjemmelavet is. Det har været en af de rigtig gode, med familieferie og masser af kærestetid. Og jeg synes, det er så hyggeligt med et virtuelt arkiv af små kvadratiske minder.

English recap: When I sort through my Instagram photos I realize just how much of a food fetishist I am. My summer tasted like fruit-pops, fresh salads, my mom's apples, and homemade ice cream. And I love how Instagram allows me to keep track of all the memories.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar