mandag den 2. februar 2015

Boliginspiration fra Instagram







Hurra for inspirerende Instagrammere, der fylder min skærm med spækket med kreative indretningstips og gode ideer til hjemmet. Dem kigger jeg meget på for tiden, og de 12 ovenfor er nogen, der særligt har fanget min opmærksomhed den seneste tid. De er fundet på nogle af de profiler, der er helt i top af min hitliste over Instagrammere. Her er fem andre, jeg også synes, er smaddergode til det med boligindretning: 


English recap: Yay for inspiring Instagrammers with great taste. I'm currently scouting for some interior inspiration, and above are some of the snapshots that have caught my eye these past weeks (plus five other Instagrammers, whom I find inspiring when in comes to home decor). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar