mandag den 12. januar 2015

Boliginspiration: Stuen













Efter vi flyttede ind i vores nye hus sidste weekend, er jeg gået indretningsmode. Jeg hænger op, sætter på plads, flytter rundt, pynter, rydder op og flytter rundt igen.  Og bruger enormt mange minutter på at søge inspiration på Pinterest, hvor jeg samler på billeder af skønne rum. Til stuen er jeg vild med skandinavisk enkelthed tilsat fine farver og finurlige detaljer, fx i form af spraglede tæpper og vintage-fund. Jeg glæder mig til, min egen stue begynder at tage form. Og så håber jeg, I er klar på masser af boliginspiration den kommende tid.

English recap: Since we've moved in to our new house I've entered into interior decoration mode. I spent quite a lot of time scouting for fun finds and pinning inspirational photos to my board on  Pinterest. First up is the living room, which I'd like to display Svandinavian simplicity with a touch of color and fun details. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar