søndag den 16. november 2014

Morgenliv og madinspiration

Min morgenmad er den, jeg nusser allermest om og det måltid, jeg nyder ekstra meget. Og det er også den, jeg ligger flest billeder af på min madpakkede Instagram-konto. Her er de seneste af mine firkantede morgenfortællinger - måske du kan finde inspiration til dit næste sunde morgenmåltid.

 Quinoagrød med bær, æbler og kokos på toppen. Lignende opskrift her.

Grød igen: Denne gang en flødeskumsagtig chia-version.

Kaffe, der smager og dufter af jul.

Havregrød toppet med frisk frugt og kanel.

Bær-parfait med skyr, blåbær og hørfrø ovenpå. Opskrift her.

Quinoa- og chiagrød tilsat masser af bær.

Aalborgs bedste brunch fra Musikkens Spisehus. 

 Søde madder med stegte bananer og mandler. Opskrift her







Aurions 'Den Flade Maves grød' og chokoladekaffe on the side.

Hvad forsøder du din morgen med? Vil supergerne have jeres inspiration og gode tips.

English recap: The latest morning tales from my food packed Instagram account.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar