søndag den 15. juni 2014

Stine Goya Pre-autumn 2014


Jeg håber, jeres weekend har været drøndejlig. Jeg har været på forkælende tøsetogt i København, og det var lige, hvad jeg trængte til: champagne-cocktails, mad-hits og fnidder af den bedste og rigtig pigede slags. Jeg var selvfølgelig et smut forbi Stine Goyas lyserøde biks i Gothersgade, hvor Pre-autumn kollektionen lige var landet. Det var som altid kluns-kærlighed ved allerførste blik, og jeg er nødt til at erhverve mig en af sagerne ovenfor. Meget var allerede udsolgt i min størrelse, men der er heldigvis stadig masser af styles tilbage i webshoppen. 1, 2, 3.... klik! 

English recap: I spent the weekend in Copenhagen where I popped by Stine Goya's cute little shop in Gothersgade. The Pre Autumn collection had just arrived, and it was love at first sight. See the entire collection here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar