søndag den 25. maj 2014

Kønt til køkkenet


Links: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
 
Jeg håber, I har en rar solskinssøndag. Her hos os er der post-kanevalsstemning; hovedet summer, energi-balancen er i minus, og i stedet for at suge sommervejret til mig, tilbringer jeg dagen på sofaen i selskab med min bedre halvdel og yndlings Glee. Og det er egentlig slet ikke så dårligt.
 
For tiden drømmer jeg om at forfine mit køkken med søde farver og sjove indslag, og som sædvanlig er Etsy min nips-pusher nummer et. Højt på hitlisten er også Anthropologie, der, udover florlette klæder med boheme-vibes, leverer fine og finurlige fund til boligen - som fx sky-platten ovenfor, der giver mig lyst til blive oste-spiser.
 
English recap: I'm dreaming of spicing up my kitchen with some cute and colourful details, as usual, Etsy is my number one décor pusher. Also high on my list of home ware web shops is Anthropologie, which is packed with fun finds - like the cloud platter above, which makes me consider becoming a cheese eater. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar