fredag den 11. april 2014

Vogue i ti årtier

Ti årtier med forsidekunst á la Vogue. Velkommen til nostalgifest!

10'erne:


20'erne: 


30'erne: 


40'erne:


50'erne:


60'erne


70'erne:


80'erne:


90'erne:


00'erne:


2010'erne:


I dag pakker jeg kuffert, dog en mindre størrelse (og med kortere kjoler) end sidst. Senere på dagen sætter jeg nemlig kurs mod  det søde liv og lune temperaturer i Nice, hvor jeg skal tilbringe 5 dage i selskab med min kære kæreste og hans søde familie. Jeg hiver stikket ud og holder en kort pause fra computeren og blogging, men I kan som altid følge med på Instagram og Facebook

English recap: Ten decades of cover art á la Vogue. Love it! Today I head for warmer temperatures in Nice, where I'll be spending five sunny days with my boyfriend and his family. I'll be taking a short break from my computer and blogging, but as always you can follow my endeavors on Instagram and Facebook

1 kommentar:

  1. Jeg elsker Vogue - drømmer om en kæmpe væg med nogle af dem i blandt en dag :-)
    Nyd Nice - det bliver dejligt til dig!

    /Linda

    SvarSlet