søndag den 23. februar 2014

En lyserød radio og engelsk porcelæn


Min lørdag var dedikeret til det årlige loppe- og kræmmermarked i Gigantium, Aalborg, der for en nostalginørd som jeg er en ultravigtig begivenhed, alt andet må vige for. Som sædvanlig var det et vintage wonderland, og jeg var som et barn i en slikbutik, der ville have fingre i det hele; muselmalet stel til halv pris, taburetter i teaktræ, pastelfarvede Cobra-telefoner og rustne emaljeskilte. Jeg holdt dog købetrangen nogenlunde under kontrol (med meget snarlig New York-tur in mente) og nøjedes med at købe den fineste lyserøde radio, jeg nogensinde har set, og en stak tallerkner med engelsk stempel.

English recap: My Saturday was spent on a giant indoor flea market, which for a nostalgia nerd like myself was pure heaven. I fell in love with so many things, from rusty number plates to classic Royal Copenhagen china, but was almost able to control my shopping urge. I ended up buying the cutest pastel pink radio I have ever seen and a stack of classic English plates. 

1 kommentar:

  1. Sikke nogen fine køb, er vild med reto redion ��

    XoXo Rikke
    Kig gerne forbi min nye blog http://chasing-fairytales.blogspot.dk

    SvarSlet