tirsdag den 21. januar 2014

Januardrømme

Januar og jeg bliver aldrig slyngveninder. Kemien er der ligesom ikke. Jeg gør mit allerbedste for at bevare den gode stemning og fokusere på det positive i et smukt snedække og hyggelige indeaftener med varm kakao og tæpper. Men jeg mangler solen, og mine kinder mangler deres forårsglød. Meget. Så jeg dagdrømmer. Om farverige træer, lange sommernætter, lune gåture og gennemvarmende sol. Om kærestedage i Paris, Tine-tid i Amsterdam, sjælforkælelse i New Zealand og solrige familiedage i Toscana. Og når det er allerkoldest, og foråret synes lysår væk, nyder jeg godt af mit digitale mindearkiv.. og min radiator.


Hvor tager I hen I jeres januardrømme?

English recap: January will never be a friend of mine. The chemistry is just off. As much as I try to focus on the positive in the beautiful snow and the countless cosy evenings on the couch, I yearn yearn yearn for some sun and warmth. So I daydream. Of spring walks in Paris, Tine time in Amsterdam, soul nurturing in New Zealand, and sunny days in Tuscany. Where do you go in your January dreams? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar