onsdag den 29. januar 2014

Forårsfinheder fra Danske Favoritter


Heldigvis er der ikke noget, der hedder sne og minusgrader i webbutikkerne; her er det allerede forår, og jeg suger til mig af lyse pasteller og blomsterprint og ser frem mod dage, der kalder på korte nederdele og ærmeløse toppe. Det er særligt finhederne fra tre af mine danske favoritter, Ganni, Designers Remix og Stine Goya, som har vundet mit hjerte, og som jeg drømmer om at forsøde mit forår med. Jeg ved godt, hvilke butikker, der står øverst på min liste, når jeg lægger vejen forbi hovedstaden denne weekend.
 
English recap: It's winter white and freezing cold outside, but luckily it's already looking a lot like spring in my favourite web shops. Nothing cures my January blues like a shot of light pastels and flower prints, and I'm especially crushing on the spring collections from my three favourite Danish brands Ganni, Designers Remix, and Stine Goya. I know who'll on the top of my list as I head to Copenhagen for the weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar