torsdag den 26. december 2013

Juleglimt


Jeg håber, I har en rigtig glædelig jul, og at I svømmer i julekram og kærlighed. Det gør jeg, og jeg suger til mig af lykkestunder, familiesamvær og knaldgod mad. Der er julestille på bloggen (jeg har endda glemt at poste den sidste adventsgiveaway, tsk), men jeg klikker med mobilkameraet, og I kan følge med på Instagram (@solastdecadeblog).

I den sidste adventskonkurrence, som også foregår på Facebook, kan I få fingre i en af mine favoritkogebøger, nemlig Thomas Rodes fantastiske 'Stenalderkost'. Se mere her.

English recap: I hope you're having a very merry Christmas filled with happy moments and delicious food. I am, and even though I'm busy enjoying time with my family and the blog is quit, my mobile camera is not., and you can follow my Christmas doings on Instagram (@solastdecadeblog). 

1 kommentar: