lørdag den 16. november 2013

Lørdagslykke

Frk. Drevsholt har en lille smule ondt i pagehåret i dag, og forude venter en lørdag med næsten ingen planer på nær en date med min ret så rare sofa og en hel masse kopper kanelkaffe. Her er nogle småsager, som har gjort mig glad i den næsten forgangne uge: 

{Dejligt læsestof i yndlingsstolen}

{Sød pige, der nejer fint i min vindueskarm}

{Pæne blomster, der holder James Dean med selskab}

{Tre nye tilføjelser til kogebogsbunken. Der er lidt til både hverdagssundheden og 
weekendudskejelserne. Pssst! I får mulighed for at vinde en af dem i december}

 {Jeg glæder mig til at afprøve de famøse proteinrige chia frø}

{Ny blomsterbluse fra Americandreams.dk}

 {Jeg elsker farverig indpakning, ikke mindst denne grønne sag, der indeholder min nye favoritmüsli}

{Der er ikke meget, der siger 'jul', som duften af kanel, og de klassiske kanelstænger er allerede 
blevet fast inventar i min kaffekop}

Glædelig weekend.

English recap: Above are some everyday bits and bobs which have brought a smile to my face this past week. My hair hurts a little today, so I have to get back to my very important date with my couch and many a cups of cinnamon coffee. Happy weekend. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar