onsdag den 20. november 2013

Juleønsker 2013

December og juledagene er lige om hjørnet, og jeg elsker det. Jeg er lige så stjernetosset med julen, som jeg var for tyve år siden, og jeg glæder mig til det hele; George Michael, der synger Last Christmas 17 gange i minuttet, min mors chokoladespecier, julemarked på Aalborghus slot, duften af hjemmalevet glögg og ikke mindst kvalitetshyggetid med de allerbedste nevøer og niecer. Og så er der jo gaverne, og selvom de ikke fylder nær så meget, som de gjorde dengang, tror jeg aldrig, man bliver for gammel til dem. Her er min juleønskeliste anno 2013:
 



Fra øverste venstre hjørne: Sportstop fra Kari Traa, Pendellampe fra Muuto, Makeup Organizer fra Nomess, Angora Cardi neglelak fra Essie, Twist a Twill plaid fra Tina Ratzer, Hoptimist Baby Bumble, 'Acai Anti-stress' ansigtscreme fra Rudolph Care, 'IT' af Alexa Chung, Taschens New York guide, Håndmikser fra Dualit, Free 5.0 V. 4 sneakers fra Nike, Læbepensel fra Nars, Velvet Matte læbeblyant fra Nars, Diverse Rolling Stone covers, All About Eyes Rich øjencreme fra Clinique, Mega Dot sengetæppe fra Hay, 'Slip Rynkehysteriet' af Anette Kristine Poulsen, Æsker fra Hay, Lysestage fra Mogens Lassen, Strik fra Topshop, Pallet 'Structure Repair' serie fra Maria Nila, Blue Elements morgenmadsskål fra Royal Copenhagen, To-go kop fra KeepCup.

English recap: December is only a few days away, and I am just as excited about Christmas as I was 20 years ago; the corny music, the jingle bells, the snack overload, the quality time with my family, and of course the presents.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar