mandag den 21. oktober 2013

Tosset med tern


Jeg er tosset med tern dette efterår. Og kabelstrik. Men mest tern, og selvom jeg aldrig har været gode venner med rød, knuselsker jeg dette varme tørklæde og al dets ternede rødhed, og jeg har tænkt mig at bære det hele efteråret og vinteren med. Det er fra H&M og kan findes her.


Scarf: H&M
Jacket: Zara
Knit: H&M
Skirt: H&M (old season)
Boots: Monki
Glasses: 2ndhand

Jeg er i øvrigt blevet interviewet til det fine site Shoppingunlike.com, og hvis I har lyst til at læse med, kan I gøre det her

English recap: I'm crazy about checks this season, and I although I've never been too big on red I love love love this warm and checked scarf, and I plan on wearing it all winter. And on another note: I was recently interviewed for the site Shoppingunlike.com, and you can see the result right here (it's in Norwegian and Danish, though)

2 kommentarer:

  1. Må vi ikke se jakken fra Blå Mandag ? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, jeg skal nok se, om jeg kan få flashet den på et tidspunkt :-)

      Slet