torsdag den 17. oktober 2013

Throwback Thursday: Spice up your life

Det er blevet torsdag og tid til en nostalgiindsprøjtning. Turen går til halvfemserne (hvad ellers?) og de søde Spice dage, hvor plateausko, touperet hår, leopardprikker, falske kinesertatoveringer og runde kugler på hovedet gjorde lykke.


Jeg sagde engang til min veninde, at selv når jeg blev 'voksen', ville min allerstørste drøm stadig være at møde Spice-damerne; sådan har jeg det ikke helt længere, men jeg husker tydeligt den altoverskyggende idolforelskelse (/besættelse), som fyldte mit hjerte, når de fem dåser og deres korte glimmerkjoler dansede på MTV. Jeg var Baby Spice. Og jeg fik farvet lyserøde spidser ved frisøren. Word.
Pssst, du kan stadig nå at deltage i konkurrencen - jeg trækker en vinder i aften. Deltag her.
 
English recap: A nostalgia trip to the nineties and the Spice era, where plateau shoes, backcombed hair, fake Chinese tattoos, and V signs ruled. Spice up your life!
Pssst! You still have a chance to enter the giveaway - I will draw a winner tonight. Enter here.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar